Khamis, 10 Mac 2011

keNaPa bErGiNi..!!!!

Sehingga saat ini, hati aku masih lagi kepadanya. Aku terlalu sayang kan dia.aku terlalu mencinta dia tapi dia tidak separti aku,die abaikan janji dia pada aku tapi aku sehingga saat ini aku tidak pernah abaikan janji-janji aku pada dia..

Aku cuba yang terbaik untuk dia, aku cuba selesaikan ini semua masalah dia tampa penggetuhan dia. Aku tidak mintak dihargai tapi apa yang hanya aku inginkan sedikit kedudukan dan sedikit ingatan dari dia, separti dulu

Apa silap aku? Apa salah yang telah aku lakukan?mengapa hukum aku separti ini? Aku juga mempunyai perasaan. Mengapa aku seolah-olah tidak wujud ? cukuplah jika aku dapat menjadi kawan dia, cukuplah walaupun sekadar kawan biase.....

Aku terlalu sayangkan die lebih dari diri aku sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan